Főbb feladatok:
- A beérkezett megkeresések alapján árajánlatok összeállítása és küldése ügyfeleinknek a megfelelő műszaki és árkalkulációs tartalommal.
- Megrendelések összeállítása és a teljesítés határidejének megállapítása a társterületekkel (pl. raktár és gyártás) szorosan együttműködve.
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, a visszaigazolt megrendelések elkészítésének nyomon követése, az adott területek vezetőivel való egyeztetés a megrendelések előrehaladásával, elkészítésével kapcsolatban, ezek riportálása az értékesitési vezetőnek és az ügyvezetőnek.
- A teljes folyamat adminisztrációja vállalatirányitási rendszerünkben.
Elvárások:
- Magabiztos MS Office ismeret
- Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
- Pontos, precíz munkavégzés
- Dinamikus, lendületes személyiség
- Alap szintű angol nyelvtudás
Előnyt jelent:
- Villamosipari ismeretek (nem elvárás)
- Értékesítési pozícióban szerzett tapasztalat
Mit ajánlunk:
- Versenyképes fizetés
- Céges laptop és telefon biztosítása
- Bejárás támogatás
- Megbízható, stabil munkahely
- Családias, támogató légkör
- Fejlődési lehetőség, képzések
- Összetartó, fiatalos közösség, sok közös program
A munkavégzés helye: Érd, Bajcsy-Zsilinszky út 81. (KRL központi irodaház)